zaterdag 7 mei 2011

Weer online!

Zo - de laatste post is van 12 april, zag ik. Da's weer even geleden. Er is in Huize Maestro dan ook veel gebeurd: wegens het beginnen bij een nieuwe werkgever per 1 mei was het zaak af te ronden bij het oude werk, en tussendoor ook nog een welkome vakantie in ItaliĆ«. En dan gaat de tijd snel! 

Maar, met name in de vakantie heb ik lekker de tijd gehad om naar muziek te luisteren. Zo heb ik de nieuwe CD's van R.E.M. en de Foo Fighters grijs gedraaid, en 'as we speak', schallen de Beastie Boys over de Klipsch-luidsprekers. Daarnaast heb ik een aantal leuke albums gevonden. Houdt dit blog in de gaten voor een mening over deze platen! 

Laatste nieuws: morgenavond stond het optreden van de Belgisch-Nederlandse band Drive Like Maria in het Utrechtse Tivoli op de planning: de kaartjes hangen al even op het prikbord. Op zoek naar het voorprogramma echter het nieuws dat het concert is verplaatst naar oktober dit jaar! Aangezien ik verder nog geen concerten op de rol heb staan, blijft mijn eerste concert-recensie dus nog even uit. Jammer: ik ga maar eens op zoek naar een leuke gig, binnenkort. 

Bedankt voor het geduld, en veel leesplezier! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten