donderdag 21 juli 2011

F*cking moedeloos

Toch grappig hoe nieuws wordt gemaakt. Britt (wie?) is boos, want er gaan geruchten dat Britt (echt, wie?) met haar gezicht in de Playboy zou komen te staan.

De hoofdredacteur Jan Heemskerk, je weet wel, die kekke-brildragende überman die bij jong en oud vrouwvolk een nietje in de buik jast, zou schijnbaar hebben gezegd dat hij met Britt (ehm...) in onderhandeling is, aangezien Britt (...) "er niet verkeerd uit ziet". Eén voordeel als ze in dat mannenblad komt: dan hoor je haar niet praten. Britt kennen we namelijk van Echte Meisjes in de Jungle. Ik kan met gepaste trots zeggen dat ik dat programma nog nooit heb gezien.

We kennen haar natuurlijk allemaal van RTL 5's "Take Me Out" (ik schreeuw altijd 'Punch me out!' tegen mijn vrouw als dit programma opkomt).

We kennen Britt namelijk ook van F*cking Vet. Wat? Nou, dit. Dit liedje van Sak Noël is leuk. Voor een paar keer. De versie van Britt is niet om aan te horen. Of "oam oaannn te hooaaaren", zoals zij het waarschijnlijk zou zeggen.

Het berichtje is alweer een paar dagen oud, maar kennelijk is Britt (wie?) boos. Mensen hebben namelijk de tekst van haar liedje gejat, op een t-shirt geplakt en verkopen dat zonder Britt centjes te geven. Ja, die tekst van liedje dat haar platenmaatschappij zelf ook heeft gejat. Ach, het zal met royalties voor onze Sak allemaal wel goed geregeld zijn, maar toch. Het liedje is niet van haar. Echt niet. Ik word er dan zo verdrietig van dat mensen die iets niet zelf hebben bedacht, dat op een t-shirt plakken, dan kwoad worden als mensen dat nadoen en haar daar niet voor betalen.

Soms is het best wel stom om radio te luisteren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten