zaterdag 3 december 2011

Verdraaid...

... het wordt weer eens tijd dat ik ga bloggen. Mens, dat is alweer lang geleden! Ik had, een uitstekende reden, last van mijn smoesjes. Daarom is het niet eerder gelukt. En wat is er in de tussentijd allemaal gebeurd? Een boel! Bijna teveel om op te noemen. 


Ik doe toch een poging:

  • The Black Keys hebben een nieuwe plaat. Die is goed. Blues, Rock, Rock 'n' Roll, heerlijk. Kijk voor single Lonely Boy naar deze videoclip op Youtube. 
  • Metallica gaat touren, en speelt onder andere op Download Festival in Donnington - UK, op Rock im Park en Rock am Ring in Duitsland en ze spelen een gig in een oude gevangenis in Denemarken. Op de optredens in Donnington en Denemarken gaan ze hun volledige Black Album draaien. Cool! 
  • Rammstein heeft een Best Of-album uitgebracht: Made in Germany 1995-2011. De single van deze verzamelaar is Mein Land, lekker ouderwets rammen met een geweldige videoclip
  • Ik heb toch nog een kaartje voor Rammstein: ik ga in Februari naar de epische O2 Arena in London. Ja, je moet er wat voor over hebben! 
  • Nog een concertje in het vooruitzicht: the Vaccines. Intussen twee keer verplaatst, maar 3 januari zou het dan nu echt moeten gebeuren. 
  • Birdy, het 15-jarige Wondermeisje, heeft een nieuw album. Lekker voor onder kerstboom. De single, Skinny Love, is super. Let ook vooral op het kraken van de kruk halverwege het nummer. 
  • Mijn 3fm-helden die mij op vrijdagavond door de file heen kletsen met onzin, zang en kazoo's, Ekstra Weekend, hebben de Gouden Radioring gewonnen. Mede-Soester Gerard Ekdom en Michiel ("Welke Michiel? Veenstraveenstra!") Veenstra hebben mij voor mijn stem (ik kan de leus "stuur 'ring 3' naar 9090" wel dromen, nu) beloond met een luchtgitaar. Ik heb het apparaat ontvangen, en na wat stemmen, doet-ie het perfect. 
Tot snel - en wat sneller dan tot nu toe, trouwens. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten